loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تربیت در صحیفه سجادیه

ناشر شرکت چاپ و نشر بین الملل

نویسنده فاطمه ایرانمنش

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 380

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 29582 10003022
57,000 54,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب، مجموعه اندکی از منبع عظیم گرانبها، نفیس و با ارزش صحیفه سجادیه است که حاصل عنایت خداوندی و راهنمایی استاد محترم پرفسور علوی می باشد.
با توجه به موضوع تربیت در صحیفه سجادیه، با تکیه بر مبانی و اقتضائات تربیتی مرتبط با آن مطالب کتاب در دو فصل مورد بررسی قرار گرفته است. در این فصل ها سعی شده است «مبانی» (شامل صفات خدا، ویژگی های انسان، دنیا و مرگ) یا به عبارتی «شناخت شناسی» در چهار قسمت و هر قسمت به معدودی از ویژگی ها تقسیم شود که با تبیین و تفهیم مبانی، سیر منظمی را در جهت بیان اقتضائات تربیتی استخراج شده از صحیفه سجادیه بتوان تعیین کرد.
هدف کلی کتاب ارائه مجموعه تربیتی استخراج شده از منبع با ارزش صحیفه سجادیه است، تا مورد استفاده دانش پژوهان، استادان و معلمان جهن یافتن راهی بهتر برای تعلیم و تربیت نسل های حال و آینده قرار گیرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

فاطمه

بسیار عالی بود و خیلی کاربردی در حوزه تعلیم و تربیت و زندگی است راهکارهها و شیوه های تربیتی موثر جهت تربیت فرزندان و متربیان بسیار مفید و سودمند است و این کتاب به جهت سندیت و اعتبار بالای صحیفه سجادیه و کاربردی بودن بسیار عالی است پیشنهاد میکنم حتما بخوانید به عبارتی علم توام با عمل است

17 مهر 1401

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما