loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آقا سید

ناشر سوره مهر

نویسنده روزعلی قربانی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 184

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 29616 10003022
37,000 35,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«آقا سید» عنوان خاطرات روحانی شهید سیدابوالقاسم موسوی دامغانی، از همراهان شهید محلاتی است که به قلم روزعلی قربانی نوشته شده و قرار است تا پایان پاییز سال جاری از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ برسد. این اثر مجموعه ای از خاطرات و زندگی نامه شهید است که از دوران کودکی وی آغاز شده و تا زمان شهادت ادامه می یابد.

شهید موسوی دامغانی از سال 42 فعالیت های سیاسی خود را آغاز کرد. وی برای دیدار حضرت امام(ره) در جوانی از دامغان راهی قم می شود. در این مدت بارها از سوی ساواک زندانی می شود. وی پس از انقلاب به عنوان نماینده مردم رامهرمز در مجلس شورای اسلامی فعالیت می کرد. زمانی که یک هواپیمای مسافربری از مسئولان به سمت اهواز حرکت می کردند، در 25 کیلومتری اهواز هواپیما مورد حمله دو جنگنده دشمن قرار گرفت و منهدم شد. شهید محلاتی و جمعی از نمایندگان مجلس از جمله شهید موسوی دامغانی در این هواپیما حضور داشتند که در کنار هم و پس از نپذیرفتن اسارت به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما