loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

با کاروان شام: سفرنامه سوریه

ناشر سوره مهر

نویسنده علیرضا قزوه

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 133

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 29618 10003022
28,000 26,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

ما در ادبیات فارسی سفرنامه ناصرخسرو را داریم که اطلاعات مهمی از گذشته ایران و جهان را به ما ارائه می دهد و رویدادهای زیبایی در آن رخ می دهد یا در دوره معاصر سفرنامه های جلال آل احمد را داریم که بسیار حرف ای است بویژه سفرنامه «خسی در میقات» که الگوی زیبایی را به ما از دوران خودش نشان می دهد البته افرادی مانند ابن بتوته هم هستند که جهان را گذشته اند و اطلاعات خوبی از آن به ما ارائه می دهند.

نویسنده گفت: سال گذشته در همین روزها بود که با کاروانی از نویسندگان، شعرا و فرهنگیان ایرانی و غیرایرانی در قالب کاروان صلح عازم سوریه شدیم و در فضای جنگی آن کشور قرار گرفتیم. حاصل آن سفر این سفرنامه است که امروز منتشر شد.

در تمام این سفرنامه ها و خاطرات، شعر حضور جدی دارد. من به یاد دارم که در سفرنامه پرستو در قاف یکی از جدی ترین شعرهایم را گفتم و در کتاب درج شد. در این سفرنامه ها نیز شعر حضور جدی دارد و فضای نگارش نیز حال و هوایی شاعرانه دارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما