loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تاریخ جنگ های صلیبی (دوره سه جلدی)

5 (1)

ناشر شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

نویسنده استیون رانسیمان

مترجم منوچهر کاشف

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 1758

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب تاریخ جنگ های صلیبی (دوره سه جلدی)، نوشته استیون رانسیمان است و در انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شده است. سه جلد کتاب تاریخ جنگ های صلیبی یکی از بزرگترین کتاب های تاریخی است. این کتاب با دایره ی اطلاعات کافی، انگیزه ها و دلایل جنگ های صلیبی اعم از مذهبی و غیرمذهبی و عوامل درگیر در آن را با جزئیات ارائه می دهد.

جلد اول آن کاملا با جنگ صلیبی اولیه و پایه و اساس پادشاهی اورشلیم سروکار دارد. همانطور که رانسیمن در مقدمه ی کتاب خود می گوید که چه ما صلیبیون را به عنوان شگفت انگیزترین و عاشقانه ترین ماجراهای مسیحی و چه به عنوان آخرین تهاجم های وحشیانه تلقی کنیم ، آن ها یک واقعیت اساسی در تاریخ قرون وسطی هستند. قبل از شروع آن ها، مرکز تمدن ما در بیزانس و سرزمین های خلافت عرب قرار گرفته بود. قبل از محو شدن آنها، هژمونی تمدن، به اروپای غربی رسیده بود. از این انتقال، تاریخ مدرن متولد شد.

جلد دوم کتاب ایالات فرانک ها، از تحت سیطره ی شاه بالدوین اول بودن تا به تسخیر مجدد درآمدن بیت المقدس توسط سالادین را تشریح می کند، و در جلد آخر، رانسیمن احیای پادشاهی فرانکی را از زمان جنگ صلیبی سوم تا فروپاشی آن بررسی می کند.

برخی از مضامین کتاب تاریخ جنگ های صلیبی عبارتند از: اماکن مقدس مسیحیان، موعظه های صلیبیان، سفر به سوی جنگ ها، جنگ بر ضد ترک ها، ارض موعود، بنیان گذاری پادشاهی اورشلیم، جنگ صلیبی دوم، پیروزی اسلام، دولت پادشاهی عکا و آخرین مجاهدان آن، جنگ صلیبی سوم، اشتباه در راهنمای جنگ های صلیبی، مغول و مملوک، پایان دولت صلیبیان و واپیسن گفتار.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

محمدجواد اصغری

لطف کنید این اثر را حتما اضافه کنید .

28 تیر 1399

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما