loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مبانی دینی استکبارستیزی و اصول مواجهه با نظام سلطه و استکبار جهانی

ناشر سازمان اوقاف و امور خیریه

تحقیق و تنظیم کتاب جمعی از محققان دفتر فرهنگی فخر الائمه (ع)

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 152

معرفی کتاب

کتاب «مبانی دینی استکبار ستیزی و اصول مواجهه با نظام سلطه و استکبار جهانی» اثری بنیادی و فاخر در راستای تقویت بنیان های قوی «اصل استکبار ستیزی» و آشنایی با ماهیت، ابعاد و آفت های این واجب اسلامی بوده است.
فصل اول به بررسی ویژگی ها و شاخصه های رفتاری مستکبران در دو بخش تعریف استکبار و مصادیق آن و ویژگی های ستکبران می پردازد و در فصل دوم از این کتاب ما با اصول مواجهه با نظام سلطه و استکبار جهانی در شش بخش اصل هوشیاری و دشمن شناسی، اصل مرعوب نشدن و فریب نخوردن، اصل ضدیت و مقاومت در مبارزه، اصل حفظ عزت و عدم سازش و مذاکره، اصل عدم تقیه و اصل عدم حسن ظن و اعتماد آشنا می شویم.

در فصل سوم به گوشه ای از جنایات استکبار جهانی؛ آمریکا در دو بخش جنایت های صورت گرفته علیه ملت ایران و جنایت های صورت گرفته علیه اسلام و کشورهای اسلامی اشاره می شود و در نهایت در فصل پایانی این کتاب به وظیفه مسلمانان در برابر دشمنان اسلام اشاره شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما