loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نگاهی به اصول مدیریت در حاکمیت اسلامی

4 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 29733 10003022
25,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نظریه فاخر و ایده تابناک ایجاد تمدن عظیم اسلامی و کوشش در جهت اقامه امر حق در عصر کنونی، پدیدۀ مبارکی است که نقطه امیدی برای دلهای مضطرب و جانهای آزرده از ستم و استیلای حکّام جور و کفر گردیده است. در این میان انقلاب اسلامی و نهضت حیات بخش بیداری اسلامی در سراسر جهان، توجه اندیشمندان و نخبگان ملل جهان را به ایران اسلامی ـ که بستری برای عینیت یافتن ولایت امام عادل در عصر غیبت است ـ به خود معطوف ساخته است. تبلور این نظریة فاخر در سایة نظام جمهوری اسلامی و نیز حجم عظیم دشمنیها و کینهتوزی نظام استکباری و شبهه افکنی غول رسانهای و تبلیغی آنان در جهت القای ناکارآمدی حکومت دینی در مدیریت سیاسی جوامع، ضرورت تبیین چیستی و چگونگی مدیریت الهی در عرصة سیاسی - اجتماعی را بیش از پیش آشکار ساخته است. این کتاب با رویکرد ویژه به سیره نبی اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و امیرالمومنین علیه السلام به چاپ رسیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما