loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آثار اندیشمندان معاصر مسلمان 2 (ظفر بنگاش): انقلاب اسلامی؛ بزرگترین چالش آمریکا

رئیس موسسه اندیشه اسلامی کانادا

ناشر دفتر نشر معارف

مترجم علی فتحعلی آشتیانی

سال نشر : 1

تعداد صفحات : 81

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 29751 10003022
3,000 2,700 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «انقلاب اسلامی، بزرگترین چالش آمریکا» از مقدمه مترجم و 5 مقاله و گفت وگوی دکتر مظفر اقبال تشکیل شده است. «انقلاب اسلامی؛ بزرگترین چالش آمریکا»، «نظم نوین جهانی با ظهور شرق اسلامی»، «مردم دنیا باید بترسند! (گفت وگو)»، «صادرات و واردات انقلاب» (گفت وگوی وحید جلیلی با ظفر بنگاش)، «در مسیر تحول جهان؛ نگاهی کوتاه به اندیشه و عمل دکتر کلیم صدیقی» عناوین مقالات و گفت وگوهای این کتاب هستند.

در بخشی از مقدمه ناشر می خوانیم:

«غرب در صدد القای انزوای ایران و مهجوریت «تفکر انقلاب اسلامی» است و بسیاری عناصر و مراکز در داخل کشور نیز مشغول دامن زدن به چنین توهمی اند تا انرژی درونی انقلاب برای دگرگون کردن نظام سلطه را تخلیه کنند. در این حال برخی از دلبستگان و هواداران انقلاب اسلامی که از بیرون به این دایره می نگرند سخت نگران آن اند که ما از توان بالقوه مان در جهان غافل شویم و به زنجیره سرسپردگان سرمایه داری جهانی بپیوندیم. «ظفر بنگاش» یکی از آنهاست. او در مقالات و گفتارهایش سعی دارد تا جلوه و جبروت ادبیات انقلاب اسلامی را به ما یادآوری کند.
«دکتر ظفر بنگاش» یکی از اندیشمندان برجسته اسلامی و از مدافعان انقلاب اسلامی در جهان است. وی مدیر موسسه اندیشه اسلامی معاصر (ICIT)، معاون سابق موسسه اسلامی در لندن و سردبیر سابق مجله اخبار بین المللی اسلام است که هم اکنون رئیس یک جمعیت اسلامی در تورنتوی کاناداست. یکی از آثاری که وی قبلاً ـ در سال 1988 ـ منتشر کرده، کتاب «قتل عام مکه و آینده حرمین» است. «قدرت در چارچوب سیره» هم از جدیدترین آثار اوست.
دفتر نشر معارف در راستای معرفی آثار اندیشمندان جهان اسلام سه کتاب «راهبردهای اسلام»، «گسترش ارزشها در پرتو اسلام» و «قیام امام حسین(ع) در پرتو نص و سند» از علامه عبدالهادی الفضلی(ره)، دو کتاب «شبهات یهودی» و «خاخام شکست خورده» از علامه جعفر مرتضی عاملی و «میراث عظیم و امت خفته» از دکتر مظفر اقبال (رئیس مرکز اسلام و علوم کانادا) ترجمه و منتشر کرده است و به زودی کتابهایی از آیتالله سید کاظم حسینی حائری، دکتر کلیم صدیقی، دکتر مظفر اقبال، یوسف الخباز و محمد العاصی منتشر می کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما