loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب طنز - جلد هفتم = The book of satire 7

ناشر سوره مهر

گردآورنده کتاب سید عبدالجواد موسوی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 180

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 29768 10003022
35,000 33,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه ی کتاب های طنز در راستای تببین و تشریح مبانی طنز مکتوب کشور، معرفی شخصیت های برجسته طنز کهن و معاصر و در مجموع آشنا کردن مخاطب با طنز فاخر به همت سید عبدالجواد موسوی، شاعر و روزنامه نگار طنزپرداز و از سوی انتشارات سوره مهر حوزه هنری منتشر می شود.

در شماره هفت این کتاب مهدی فرج الهی به معرفی کاریکلماتور و آثار، زندگی و شخصیت هنری زنده یاد پرویز شاپور می پردازد.

سید مسعود رضوی نیز مطلبی با عنوان "آیات شیطانی" نکاتی درباره آقا جمال خوانساری و کتاب "عقاید النساء" یا "کلثوم ننه" به نگارش در آورده است و متن این کتاب و همچنین شخصیت ادبی آقا جمال الدین خوانساری را بررسی کرده است.

در این شماره همچنین محمدعلی علومی در مطلبی با عنوان "هزار و یک شب، هزار و یک طنز" با تشریح طنز در داستان های هزار و یک شب، خلاصه ای از داستان "حکایت خلیفه صیاد" را برای نمونه آورده است.

از دیگر مطالب خواندنی این شماره، مقاله ای با عنوان "شناسنامه خر" است که در آن حسین متقی گزیده ای از خرنامه ها را به روایت دستنویس های کهن به نگارش در آورده است.

سید عبدالجواد موسوی نیز طنزنوشته های شاعران برجسته شعر فارسی همچون سعدی شیرازی، حکیم سنایی، مولانا جلاالدین محمد بلخی، ابوالقاسم فردوسی، حکیم انوری، سوزنی سمرقندی،عمر خیام نیشابوری و عبید زاکانی را مورد بررسی قرار داده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما