loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مدیریت و کنترل خشم در کودکان: با بیش از 50 تمرین آموزشی و روش‌ های غلبه بر هیولای خشم و حفظ آرامش در کودکان

خشم، پرخاشگری و عصبانیت کودکانمان را چگونه کنترل کنیم؟ / پرورش و تربیت کودکان

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 29779 10003022
22,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مدیریت و کنترل خشم در کودکان: با بیش از 50 تمرین آموزشی و روش‌ های غلبه بر هیولای خشم و حفظ آرامش در کودکان اثر هالی فورمن پاتل از انتشارات ذکر منتشر شده است.
کودکان خشم را به شیوه‌های مختلف ابراز می‌کنند: عصبانیت، کلمات آزاردهنده، پرخاشگری، اظهارات خودآزارنده، غم و غیره. خشم بخصوص در کودکان بسیار شایع است چون فکر می کنند همه دنیا انها را کنترل می کند و فقط با ابراز خشم می توانند کنترل مسایل را به دست گیرند. در کودکان کم سن طبیعی است که ناامیدی، اضطراب و غم خود را با خشم نشان دهند چون با این روش می توانند به سرعت به دیگران اعلام کنند که از شرایط و اتفاقهای موجود راضی نیستند. یک کودک 4 ساله را با پدر یا مادر خود در آشپرخانه تصور کنید. پدر یا مادر در حال تهیه صبحانه، با تلفن نیز در حال صحبت است و درخواست کودک 4ساله را نمی‌شنود ولی دیدن یک فنجان در حال سقوط از روی میز قطعا توجه وی را جلب می کند.
فاصله باریکی بین یک از کوره در رفتن معمولی با واکنش شدید به تروما در اختلال تکاملی (مثل اوتیسم) یا برخی دیگر از اختلالات زمینه‌ای وجود دارد.
این کتاب شامل بیش از 50 فعالیت و تمرین برای کودکان است که از درمان‌های مبتنی بر تحقیقات در زمینه درمان رفتاری شناختی، ذهن آگاهی، حساسیت‌زدایی حرکت چشم و درمان بازیابی و بازی درمانی نشات گرفته‌اند.این فعالیت‌ها به منظور کمک به کودکان طراحی شده‌ تا دریابند که می‌توانند با راهکارهایی خشم خود را کنترل کنند به جای اینکه خشم آنها را تحت کنترل خود بگیرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما