loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لذات فلسفه: پژوهشی در سر گذشت و سرنوشت بشر

ناشر شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

نویسنده ویل دورانت

مترجم عباس زریاب خویی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 519

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 29795 10003022
124,000 117,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتابی است از ویل دورانت، مورّخ و فلسفه دان آمریکایی. این کتاب نخستین بار در سال 1929 میلادی با عنوان «کاخ های فلسفه» چاپ شد. ناشران نام کنونی را به نویسنده پیشنهاد می دهند، و در چاپ های پس از آن، کتاب با این نام منتشر می شود. این کتاب شامل نظریات خاص ویل دورانت درباره مسایل اساسی زندگی و سرنوشت بشر است
این کتاب کوششی است برای رسیدن به فلسفه ای متناسب و هماهنگ با زندگی. در این کتاب در مسائل فلسفی همان کوششی بکار برده می شود که در کتاب تاریخ فلسفه برای شخصیتها و طریقه های فلاسفه ی بزرگ به کار رفت،تا آنان را با گفتاری روشن به فهم نزدیک سازد،و با تطبیق ایشان با زمانه ی ما،به آنان زندگی بخشید . . .

بازرگانان ، نخستین دسته ی شکاکان بوده اند و میل عادی آنها به تقسیم مردم به دو دسته ی ساده لوح و زرنگ آنها را به شک کلی راهنمایی کرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما