loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سی و نه پله

ناشر شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

نویسنده جان بوکان

مترجم جواد میرکریمی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 192

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 29830 10003022
25,000 23,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب سی و نه پله، در اصل رمانی است که ابتدا به عنوان پاورقی در مجله بلک وود در سال ۱۹۱۵ به چاپ می رسید. این اثر یک رمان جاسوسی سیاسی است که قهرمانی به نام «ریچارد هنی» دارد. این قهرمان در چند داستان دیگر کتاب نیز حضور دارد و درگیر ماجراهای جاسوسی پلیسی می شود … زمانی که اروپا در معرض جنگ است و همه جا پر از جاسوس های سازمان های مختلف است. «ریچارد هنی» به تازگی از رودزیا در افریقای جنوبی به لندن آمده است تا زندگی جدیدی را شروع کند. ولی سازمان جاسوسی انگلستان به کمک او نیاز پیدا می کند تا نقشه های یک افسر آلمانی را خنثی کند. نام کتاب برگرفته از جمله اسرار آمیزی است که افسر آلمانی آن را اولین بار می گوید و قرار است کلید حل معما به دست «هنی» باشد. «سی و نه پله» یکی از اولین رمان هایی است که قهرمان آن مردیست که دائم در حال فرار است و بعدها همین مسئله به عنوان یکی از دستمایه های اصلی هالیوود مورد استفاده قرار گرفت.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما