loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حکمت نامه رضوی (دوره چهار جلدی)

فارسی - عربی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 29870 10003022
1,000,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

گردآوری و دسته بندی معارف مربوط به علی ابن موسی الرضا در بخش های حکمت های عقلی، اعتقادی، اعتقادی سیاسی، عبادی، اخلاقی عملی، بهداشتی، جامع و گوناگون است. به اذعان نویسندگان، امام رضا یکی از امامان شیعه است که به دلیل شرایط سیاسی جامعه اسلامی دوران زندگی اش، میراث علمی نسبتا فراوانی از خود به جای گذاشته است؛ هر چند امروزه همه میراث امام رضا در اختیار نیست، اما همین مقداری که از گزند حوادث مصون مانده و هم اکنون در اختیار ست، قابل توجّه است و هدف این مجموعه نیز ارائه بخشی از آن ها است. کتاب شامل یک درآمد، هشت بخش و 45 فصل است. در آغاز آن، گزارش کوتاهی از زندگی امام رضا، دوران امامت او، سفر اجباری وی به خراسان، پذیرفتن ولایتعهدی مأمون، عظمت علمی و عملی، شمار احادیثی که از او نقل شده، و شهادت و زیارت آن امام ارائه شده؛ سپس حکمت های به جای مانده از او در زمینه مسائل عقلی، علمی، اعتقادی، سیاسی، عبادی، اخلاقی و پزشکی، در هشت بخش گزارش شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما