loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درآمدی بر فلسفه عرفان: تحلیل و نقد دیدگاه های والتر استیس در کتاب (عرفان و فلسفه) بر مبنای فلسفه و عرفان اسلامی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 29987 10003022
68,000 61,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «درآمدی بر فلسفه عرفان» در مورد «چیستی عرفان»، «تجربه عرفانی»، «اقسام تجربه عرفانی»، «رابطه عرفان و عقل»، «رابطه عرفان و دین» و «عرفان و اخلاق» و... که در این کتاب بحث شده است. این کتاب در واقع تحلیل و بررسی آراء «والتر استیس» در زمینه فلسفه و عرفان است، به گونه ای می توان گفت که این کاری تطبیقی بین عرفان اسلامی و غربی است.

چند دوره تدریس فلسفۀ عرفان با محوریت کتاب عرفان و فلسفه والتر استیس زمینه ای شد تا نگارنده معرفی، تحلیل و نقد کتاب یادشده را به عنوان گامی در معرفی فلسفۀ عرفان برعهده گیرد و با طرح نظریات بدیل اسلامی راه برای ارائه فلسفۀ عرفان تطبیقی هموار کند.
این نوشتار مشتمل بر دوازده فصل است. فصل اول به مباحث تمهیدی اختصاص دارد که در آن به طرح مسئله، انگیزۀ استیس در عرضه این پژوهش، معرفی استیس و اثرش و بیان روش تحقیق و اصول و مفروضات استیس می پردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما