loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جوانان و دوران نامزدی

ناشر پارسایان

نویسنده علی اکبر مظاهری

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 73

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

از جمله ویژگی های دوران جوانی، مسائل جنسی و عاطفی می باشد. اگر این مسائل به هرزه کشیده شود و در امور صحیح صرف نگردد، می تواند آفت و تهدید بزرگی محسوب شود. برای جهت دهی صحیح این مسائل در دوره جوانی، یکی از راه حل های اساسی ازدواج است. بعد از پذیرش این امر، ادامه زندگی زناشویی در همه مراحل نیازمند کسب مهارت هایی است. طبق آداب و رسوم در مناطق مختلف، بعد از عقد و قبل از زندگی زیر یک سقف، مدتی را زوج های جوان در دورانی به نام نامزدی به سر می برند. طبعاً این دوره هم رفتارهای خاص خودش را می طلبد.

نگارنده در کتابچه حاضر ضمن توضیحاتی درباره سن جوانی و دوران نامزدی، برخی مطالب مربوط به این دو دوره را بررسی کرده که از آن جمله است : "ضرورت دوران نامزدی"، "وظیفه ها و ثمره های دوران نامزدی"، "مدت زمان دوران نامزدی"، "پیامدهای منفی دوران نامزدی"، "دوره جوانی و غیرورزی های نابجا "و "ارزش های دوران نامزدی".
این کتاب بازنوشته فصل هفتم کتاب جوانان و انتخاب همسر است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما