loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تفویض اختیار: برنامه ای برای ارتقای کارکنان و افزایش بهره وری

ناشر دنیای اقتصاد

نویسنده برایان تریسی

مترجم صالح سپهری فر | مهدی شهبازی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 124

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 30020 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
100,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

بسیاری از مدیران در تفویض اختیار به مشکلاتی برخورد می کنند. این مدیران یا تمایلی به تفویض اختیار ندارند یا اینکه توانایی آن را ندارند. از آنجا که در صورت عدم تفویض اختیار برخی کارها، باید مدیر خودش آنها را انجام دهد، مدیرانی که تفویض اختیار نمی کنند، در نهایت با انبوهی از کارها و مسوولیت ها روبه رو خواهند شد که باید به تنهایی به انجام رسانند و به همین دلیل نمی توانند از همه توانایی های بالقوه خود برای پیشرفت سازمان استفاده کنند.

این کتاب در 20 فصل تحت عناوین زیر سامان یافته است:
ارزشمندترین منبع موجود را تقویت کرده و آن را شکوفا کنید، باورهای نادرست را که مانع تفویض اختیار موثر می شوند بشناسید، نقطه آغازین تفویض اختیار، مدل کارخانه ای مدیریت، بخش نتایج عمده را مشخص کنید، معیارهایی برای عملکرد ممتاز تعیین کنید، بر مبنای اهداف مدیریت کنید، سه ویژگی بهترین مدیران، هفت اصل کلیدی برای تفویض اختیار موثر، با توجه به استثنائات مدیریت کنید، خود را همچون یک معلم بدانید، اعتماد به نفس کارکنان خود را بالا ببرید، تصمیم سازی را نیز تفویض کنید، روند اجرای انتظارات خود را پیگیری کنید، با ارائه بازخورد منظم به کارکنان زمینه رشد آن ها را فراهم کنید، مدام به کارکنان خود انگیزه بدهید، رهبری موقعیتی را به کار بگیرید، چهار سبک اصلی شخصیتی را شناسایی کنید، سه سبک رهبری، از تفویض اختیار معکوس پرهیز کنید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما