loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شیطان و اهل تقوا

سیری در معارف اسلامی - جلد 34

ناشر دارالعرفان

نویسنده حسین انصاریان

تحقیق و تنظیم کتاب محسن فیض پور

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 586

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 30048 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
129,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

"در این کتاب که پیاده شده متن سخنرانی های شیخ حسین انصاریان است، دیدگاه های ایشان در مورد ماهیت لزوم شناخت شیطان و ترفندهای او و ویژگی های اهل تقوی بیان گردیده است. در ابتدا مباحثی در مورد اهمیت قرآن به عنوان معلم بزرگ انسان ها و لزوم بهره گیری از این کتاب آسمانی برای رشد و تکامل مطرح شده و سپس با رویکردی قرآنی به شناسایی شیطان به عنوان دشمن درجه یک انسان و انسانیت پرداخته شده و نقش تقوی در زندگی به ویژه در خنثی کردن ترفندهای شیطان برای گمراه کردن انسان مورد تجزیه و تحلیل قرآنی و روایی قرار گرفته است. گزینش شیطان به جای خدا، نقش گناه در نفوذ شیطان در قلب انسان، مصادیق مختلف شیطان و راهکارهای او برای فریب انسان، درجات و کارکردهای تقوی در زندگی انسان و آثار پرهیز از گناه از مباحث مهم دیگر مطرح شده در این نوشتار است."
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما