loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زیبایی های اخلاق

2 (1)

ناشر دارالعرفان

نویسنده حسین انصاریان

تحقیق و تنظیم کتاب محمدجواد صابریان | عبدالرضا محی الدینی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 448

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 30069 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
150,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نگرشی نو به اخلاق نظری شامل: تفاوت مؤمن و فاسق، ایمان و اهل ایمان، راه ظهور سلامت جسم و جان، حسنات اخلاقی، حسن خلق نیرومندترین وسیله نجات، کشتزار دنیا و دروگاه آخرت، آثار پرفایده حسن خلق، تعالیم اخلاقی پیام اسلام(ص)، توصیه های حق به حسنات اخلاقی، روش زندگی پاکان، زبان و چشم صالحان، آراستگی اهل معنی، اخلاق کلید خیر دنیا و آخرت، نیکی با دیگران، حسنات اخلاقی عامل نجات انسان در دنیا و آخرت، راه بهشت و...
آنچه نیاز واقعی بشر غیر از تأمین مسائل مادی و یا به عبارتی مسائل ظاهری است، رسیدن به حیات معنوی و انسانی و تأمین نیازهای روحی و اخلاقی او است.
اخلاق، اساس فضیلت و ریشه ی حقایق است.
عصر امروز عصری است که انسان از نظر باطنی به حضیض حیوانیت و شرارت کشیده شده است و نیازمند بازنگری در مسائل روحی و اخلاقی خود است.
این نوشتار که بخشی از زیبایی های اخلاق را از منظر قرآن و روایات بازگو می کند، محصول بیست و پنج سخنرانی دانشمند محقق استاد حسین انصاریان دام عزّه که به صورت کتاب حاضر درآمد. این اثر با توجه به اینکه برگرفته شده از قلم عالمانه ی ایشان می باشد، در نوع خود اثری جامع و علمی در این زمینه می باشد.
امید است برای اهل تحقیق دری برای ورود به مباحث اخلاقی، و برای اهل حال و عمل دستورالعملی برای آرسته شدن به زیبایی های اخلاق باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما