loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تفسیر سوره حمد (حسین انصاریان) (جلد نرم)

ناشر دارالعرفان

نویسنده حسین انصاریان

تحقیق و تنظیم کتاب واحد تحقیقات مرکز علمی تحقیقاتی دارالعرفان

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 592

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 30072 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
130,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

"تفسیری تفصیلی از سوره مبارکه حمد و محتوای اخلاقی و اعتقادی این سوره است. در این کتاب ابتدا به بحث در مورد روش تفسیر و ویژگی های قرآن کریم و اعجاز این کتاب آسمانی پرداخته شده و سپس فقرات مختلف این سوره مورد شرح و بررسی تفصیلی قرار گرفته است. نگارنده نخست به بیان معنای رحمان و رحیم و ابعادی از رحمانیت و رحیمیت خداوند متعال را با ذکر مصادیق آنها پرداخته و تفسیری از بسمله و مختصری از تفاسیر ارایه شده از سوره حمد بیان کرده است. نویسنده(مفسر) رحمت الهی را نامحدود دانسته و ویژگی های مختلف سوره حمد را ذکر نموده است. بیان ابعادی از عظمت خلقت الهی، ظرفیت های مختلف موجود در عالم هستی، بیان حقیقت کلمه توحید، معنای شکر و حمد و فرق میان آنها، خیر بودن همه دایره هستی، نسبت بین حمد و تسبیح، مصادیق مختلف حمد زبانی و عملی، معانی گوناگون رب، رابطه مالک و مملوک، مفهوم عبادت و ابعاد و زوایای مختلف آن، مراتب توحید، معنای صراط مستقیم و ابعادی از ولایت معصومین(ع) در این باره از مهمترین مندرجان این کتاب است."
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

امیرحسین اقبال

کتاب بسیار عمیق و جامعی میباشد که در کنار سایر تفاسیر میتواند کلید قرآن (سوره حمد) را بهتر درک کرد و با آن به درک سایر سوره ها پرداخت. یا علی.

29 شهریور 1398

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما