loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فلسفه حقوق: مبانی و کارکردها

ناشر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

نویسنده توماس موراوتز

مترجم بهروز جندقی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 257

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 30111 10003022
72,000 68,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این اثر برگرفته از سلسله درس های پروفسور توماس موراوتز در رشته فلسفه حقوق در دانشگاه ییل آمریکا ست که به صورت کتاب حاضر درآمده است. این کتاب در 4 فصل با عناوینی چون؛ «فلسفه و مفهوم حقوق»، «آرای قضایی»، «اخلاق و قانون گذاری» و «مسئولیت و مجازات» طراحی و تدوین شده است.
طبیعت گرایی و پوزیتیویسم، رویه های باز و بسته، دیدگاه های گوناگون درباره مفهوم حقوق، اجرای اصل اخلاقی، جنون و رفع مسئولیت، توجیه مجازات، جبرگرایی، شک گرایی و سایر افکار، اختیار و انتخاب از موضوعات مورد توجه در این اثرند.

در بخشی از این اثر با عنوان «سودگرایی و آرای قضایی» آمده است: قضاوت محدودیت هایی دارد که اخلاقی نیست از جمله این محدودیت ها قواعد صوری و شکلی است. اما همه آرای قضایی به نحوی ـ سودمند یا زیان بار ـ بر افراد تأثیر می گذارند ...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما