loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رمز مقاومت جلد - دوم: خاطرات آزادگان درباره ی امام خمینی قدس سره

ناشر پیام آزادگان

گردآورنده کتاب سعید عطاریان

سال نشر : 1387

تعداد صفحات : 227

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

آنچه در این کتاب می آید گوشه ای است از خاطرات آزادگان ما درباره ی امام. گوشه ای است از کلماتی که بر زبان آمده وبه مقتضای کتابت، بارها ویرایش و تصحیح شده تا متنی پاکیزه به دست آید.
ناگفتهها و ناشنیده هایی تن از آزادگان دلیر ما را در این کتاب خواهید خواند که همگی درباره ی دوران اسارت و رابطه ی قلبی عمیق آنان با امام خمینی (ره) سخن گفته اند. در واقع محور اصلی کتاب نقش امام و حضور آن حضرت در جان و دل آزادگان است.
در ابتدای هر خاطره، مشخصات عمومی هر آزاده آمده است، از نام و نام خانوادگی و محل اسارت و نام اردوگاهها گرفته تا زمان آزادی و شغلی که در حال حاضر دارند.
همچنین، تمامی خاطرات با کدهایی از هم جدا شده اند. این تفکیک اساسا موضوعی است و کمک می کند تا هر خاطره، استقلال خود را حفظ کند.
ترتیبی که برای بیان خاطرات، انتخاب شده بر اساس زمان اسارت است؛ یعنی آنان که زودتر به اسارت درآمدند و طبیعتا دوران اسارت بیشتری داشتند بر دیگران پیشی گرفته اند.
ناگفته نگذاریم که این خاطرات درحقیقت، پاسخ برادران آزادهی ما به پرسش هایی بوده است که در ادامه خواهند آمد. در ویرایش کتاب، متن سوال ها حذف شده است، در عوض تیترهایی برای خاطرات انتخاب شده تا موضوع هر خاطره معین باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما