loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عاشقانه با کلمات (تاملاتی در زندگی، هنر و ادبیات): عشق باران است

ناشر سوره مهر

شاعر عبدالرضا رضایی نیا

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 66

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 30173 10003022
13,000 12,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

دفتر «عشق باران است» مولود سال های پر تب و تابی است که صاحب این قلم از یک سو گرفتار فلسفه خوانی بود، از سوی دیگر دچار شعر و ادبیــات؛ مولودِ سال های شصت و هفت تا هفتاد و یک. در تلاقی این دو ماجرا، گهگاه تأملاتی رخ می داد که البته در نهایت به نفع ادبیات مصادره می شد .

رضایی نیا درباره این دفتر شعر خود نیز با پرهیز از کاریکلماتور نامیدن این جملات، بنا بر روال آشنا در گسترهی فرهنگ شرق آن را «کلمات» خواند و گفت: این اشعار کلماتی در رفت و آمد مدام میان شعر و نثر؛ با درنگ بر مضامین زندگی، هنر و ادبیات هستند. گونه ای از نثر ادبی در پیوند با شاعرانگی زبان و اندیشه های موجز که از امکانات گوناگون زبان شاعرانه در بیان اشارات و اندیشه هایی موجز بهره می برد، از جمله ایهام، طنز، و نظم و نسقِ کلمـات در تقطیع شعر منثور.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما