loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نابرده رنج: مباحثی درباره فرهنگ کار و اشتغال در ایران

از سری کتاب های سبک زندگی روشنا

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده محمد جعفری نژاد

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 132

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 30189 10003022
3,500 3,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

پذیرفتن ارزش ذاتی کار و نگرش به آن به عنوان جوهرۀ انسانی که برای سلامت و ارتقای جسمی، روحی، فکری و سایر ابعاد وجود انسان ضروری است، راهی است برای جلوگیری از رواج آسیب های رایج در محیط های کاری؛ آسیب هایی همچون تنبلی و فرار از کار، حیله گری در کار، یافتن راه های کسب درآمد خارج از مسیر کاری همچون دلالی، واسطه گری و سایر راه های نامشروع کسب درآمد بدون داشتن فعالیت تولیدی. بدیهی است در کنار نگاه ارزش مدارانه به کار، مولفه های اساسی دیگری نیز اهمیت دارد: مفید بودن کار، حلال بودن کار، منافع فردی و اجتماعی برخاسته از آن و... . با این حال، باتوجه به مولفه های مختلف فرهنگی تاثیر گذار بر کار و فرهنگ کار در ایران، نوشتن از آن همواره سخت بوده و است. این مختصر نیز تلاشی هرچند اندک در این حوزه است.

در پایان کتاب سوالاتی طراحی شده از متن آن وجود دارد تا با پاسخ دادن به آن ها بهره بیشتری از مطالب برده باشیم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما