loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خودرهبری: چگونه با تکیه بر درون خود، رهبری موثرتر، کارآمدتر و موفق تر شویم

ناشر دنیای اقتصاد

نویسنده اندرو برایانت | آنا لوسیا کازان

مترجم علیرضا ابوالفتحی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 231

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 30252 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
150,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

افراد خودرهبر، بر آنچه می توانند انجام دهند تمرکز می کنند تا بهترین باشند. آن ها این کار را بدین خاطر انجام نمی دهند که از دیگران پیشی بگیرند یا آنان را مغلوب کنند، بلکه فقط می خواهند بهترین کسی باشند که می توانند. در عین حال، از این که به دیگران نیز کمک کنند، احساس شرم نمی کنند. فرد خودرهبر، خودخواه نیست؛ حتی وظایف خود نسبت به زندگی و اهداف دیگران را هم نادیده نمی گیرند. بلکه همدلی، توجه و تلاش برای کمک به مردم را نیز سرلوحه کارس قرار می دهد.
این کتاب از دوازده فصل تشکیل شده است که عناوینشان بدین قرارند: چرا خودرهبری؟، خودرهبری چیست؟، راننده یا مسافر؟، انتخاب ها و تصمیمات، شناخت چیزهایی که می خواهید، اطمینان و ارتباط، شخصیت و توانمندی ها و انگیزه، تعریف راهبردهای خودرهبری، خودرهبری سازمانی، تعالی با خودرهبری، رهبری و تربیت با خودرهبری، تحقیقات جعبه ابزاری و آینده خودرهبری.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما