loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پاسخ به والدین

کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان

ناشر صابرین

نویسنده سیما فردوسی

ویراستار علی خاکبازان

عکاس فرهاد سلیمانی

طراح علیرضا ابراهیمی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 120

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 30321 10003022
16,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب به طرح رایج ترین مسائل مربوط به تربیت فرزند پرداخته است. این مطالب که غالباً به صورت پرسش و پاسخ هستند، در قالب نکاتی کاملا کاربردی و با نگاهی بومی و با توجه به سنت خانواده ایرانی مطرح شده اند و بر اساس تجربیات ارزشمند سال ها مشاوره، تحقیق، تدریس و مادری کردن مولف به دست آمده اند.

مباحث کتاب حاضر در قالب پرسش و پاسخ به چند و چون مسائل کودکان تا قبل از دوازده سالگی مربوط می شود. به دیگر سخن، موضوعات کتاب به شیوه ی کاربردی، به مسائل و مشکلات والدین در خصوص تربیت فرزندانشان - چه از بعد ناهنجاری و چه هنجار - اختصاص دارد. ضمن آن که رفتارهایی در آن بررسی می شود که در بعضی دوره های سنی امری طبیعی و در پاره ای دیگر نابهنجار محسوب می شود.

موضوعات اصلی کتاب بدین قرار است: مشکلات ناشی از هیجان های طبیعی کودک، تاثیر وضعیت روانی مادر بر جنین، تولد فرزند دوم، مشکلات اضطرابی، طلاق و آثار آن، بیماری و ترس از پزشک و دارو، تجربیات جنسی، حضور پدربزرگ و مادربزرگ، تحصیلات فرزندان، مرگ، مهد کودک، ناسازگاری و سرکشی، انضباط و تشویق و تنبیه، وجود خواهران و برادران، کودکان مشکل دار، و مسائل مربوط به آستانه ی بلوغ.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما