loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ارزیابی پارادایمی برنامه های توسعه اقتصادی - اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران

ناشر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

نویسنده محمدتقی ایمان

با همکاری محمود رضا نوشادی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 192

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

تدوین و اجرای برنامه های توسعه اقتصادی ـ اجتماعی در هر نظام اجتماعی در تولید و باز تولید هویت ساختاری آن حائز اهمیت است. از طریق این برنامه ها چگونگی دست یابی به اهداف جامعه را می توان ردیابی نمود.
یکی از راه های اعتباریابی برنامه های توسعه، ارزیابی نظری و اجرائی آنهاست. شیوه دیگر ارزیابی این موارد، انتقال به سطح پیش فرض های حاکم بر نظریات علمی موجود است. این پیش فرض ها در یک دستگاه فکری معرفی می شوند که امروزه تحت عنوان پارادیم علم مشهور است.
چنانچه ارزیابی برنامه ها را بتوان در این سطح انجام داد، گفتمان نظری حاکم بر برنامه ها شفاف خواهد و انسجام نظری برنامه، مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. کتاب ارزیابی پارادایمی برنامه های توسعه جمهوری اسلامی ایران، برنامه های توسعه اقتصادی ـ اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران را در قالب یک پژوهش کیفی با روش تحلیل محتوا مورد ارزیابی پارادایمی قرار داده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما