loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مربیان بزرگ مسلمان؛ تلخیص جلد 1-5 آرای دانشمندان مسلمان در تعلیم و تربیت

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 30353 10003022
120,000 114,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب آرای دانشمندان مسلمان در تعلیم و تربیت و مبانی آن (در 5 جلد) درباره دیدگاه اندیشمندان مسلمان درباره آموزش و پرورش و پایه های اندیشه های آنان است. علاوه بر این به معرفی این دانشمندان نیز پرداخته شده است و زندگانی و افکار آنان نیز مورد تحلیل قرار گرفته است. این کتاب ابتدا زندگی و آثاراندیشمندان مسلمان را شرح داده است و سپس به مبانی فکری آن ها و دیدگاه آنان درباره انسان و مبانی و مسائل گوناگون آموزش و پرورش پرداخته است.


کتاب حاضر مربیان بزرگ مسلمان، تلخیص جلد 1-5 آرای دانشمندان مسلمان در تعلیم و تربیت است. این کتاب توسط بهروز رفیعی خلاصه شده و در انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها (سمت) به چاپ رسیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما