loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نگاهی به روان شناسی اسلامی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 30361 10003022
215,000 204,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

روان شناسی اسلامی چیست؟ چه تعریف و چه ضرورتی دارد؟ آیا روان شناسی موجود را طرد می کند یا تکمیل؟ آیا اساسا ممکن است یک «روان شناسی اسلامی» داشته باشیم؟ ماهیت، مبانی، موضوع، هدف، مسایل و روش تحقیق آن کدامند؟ برای تولید و تدوین روانشناسی اسلامی چه زیرساخت هایی لازم است و چالش های پیش رو کدامند؟ این ها تنها برخی پرسش هایی هستند که در این اثر تلاش شده به آن ها پاسخ داده شود. ضمن این که با تمرکز بر روانشناسی اسلامی، تاریخچه روانشناسی در ایران، وضعیت فعلی و چشم انداز آینده آن ترسیم و تلاش شده است تا با معرفی مراکز آموزشی و پژوهشی و نیز پژوهشگران فعال در عرصه مطالعات اسلامی ـ روانشناختی، زمینه هم افزایی امکانات و استعدادهای کشور در راستای رسیدن به یک روانشناسی بومی و اسلامی را افزایش دهد و از موازی کاری ها در این زمینه بکاهد.
«ماهیت روان شناسی»، «ضرورت روان شناسی اسلامی»، «امکان سنجی، تعریف و ماهیت روان شناسی اسلامی»،«روند و مراحل تولید روان شناسی اسلامی و مقتضیات آن»، «وضعیت نظام آموزشی و پژوهشی کشور در ارتباط با روان شناسی اسلامی»، عناوین فصل های پنچ گانه این کتابند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما