loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بررسی تاریخ؛ حکایاتی از تمدن های برجای مانده و منقرض (دوره دو جلدی)

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حاضر به صورتی که اکنون در دو جلد در دسترس خوانندگان قرار دارد، گزارش خلاصه شده ای است از دوره دوازده جلدی «بررسی تاریخ» که تلخیص آن توسط دیوید چرچیل سامرول، صورت پذیرفته است و مورد تأیید و تحسین توین بی قرار گرفته است. این مجموعه روایتی مستدل، یکپارچه و پیوسته است که ماهیت و الگوی تجربه نژاد انسان، از نخستین ظهور جوامع انسانی تا عصر جدید را شرح می دهد.
جلد اول در پنج بخش و بیست و دو فصل تنظیم شده است که شامل: پیدایش تمدن ها، رشد تمدن ها، فروپاشی و اضمحلال تمدن ها و مباحثی چون محیط زیست، تمدن های توسعه نیافته، تشتّت روانی و مناسبات میان جوامع در حال اضمحلال و افراد به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته است.
جلد دوم حاوی بخش های ششم تا دوازدهم و فصل های 23 تا 41 است که در آن ها مسائل و مباحثی چون حکومت های جهانی، نهادهای روحانی جهان شمول، اعصار حماسی، مواجهه مکانی میان تمدن ها، مواجهه زمانی میان تمدن ها، قانون و رهایی در تاریخ و چشم اندازهای تمدن مغرب زمین به تفصیل بررسی شده اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما