loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اسمت چیه؟ تربچه: داستان طنز نوجوانان

ناشر سوره مهر

نویسنده عزت الله الوندی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 84

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این داستان درباره نوجوانی به نام پوریا است که عاشق انشا نوشتن است و در انشاهایش همیشه از عناصر تخیلی بهره می برد و داستانی خنده آور می آفریند. پوریا توسط موجوداتی غریب به یک سرزمین خیالی برده می شود و در آنجا با این یکی و اون یکی و خواهرشان تربچه آشنا می شود. موجوداتی تخیلی و جادویی که قادرند گاهی وقت ها اختلالاتی در زندگی آدم ها به وجود بیاورند. همانطور که سال ها است برای زندگی پوریا و خانواده اش اختلالاتی به وجود آورده اند. پوریا وقتی با این موجودات آشنا می شود تازه درمی یابد که آنها پیش تر از آن در خانوده اش رفت و آمد داشته اند و حتی هم بازی پدربزرگ و مادربزرگشان بوده اند. پوریا در این سرزمین جادویی تربچه را که توسط پدر پدربزرگش در بطری کوچکی زندانی شده است، نجات می دهد و موجودات خیالی در عوض به او قول می دهند یکی از آرزوهایش را برآورده کنند. پوریا تنها آرزویش سلامتی مادر بزرگ است و آنها این آرزوی پوریا را برآورده می کنند. موجودات خیالی بعد ازاین برای همیشه از زندگی آنها بیرون می روند و قول می دهند دیگر کاری به کار آنها نداشته باشند.

اسمت چیه؟ تربچه حاوی هفت فصل است که نام هایشان عبارتند از: این دو، آن دو. پدر پدر بزرگ. من. پدربزرگ. مامان. آبجی کوچیکه. مادربزرگ. در لابه لای صفحات نیز نقاشی هایی مربوط به داستان و ماجرای کتاب نقاشی و گنجانده شده است.

«پدر بزرگ می گوید: " پدربزرگ من یه روز که داشته باغشو آبیاری می کرده یکی از اون یکی ها رو دیده اما اون یکی مرده نبوده، زن بوده. داشته لب چشمه دستاشو می شسته . بعد که فهمیده از اون یکی ها است، با بیل افتاده دنبالش اونم وایساده و تا تونسته کتک خورده، بعد از پدربزرگ امون خواسته و گفته من با هفت پشت تو کاری نخواهم داشت قول شرف می دهم اما بدان و آگاه باش که نفرینت می کنم که خودت و همه کسانی که از نسل تواند تا هفت پشت شلخته باشند."»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما