loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دیپلماسی وحدت

ناشر خبرگزاری فارس

نویسنده احمد اسفندیاری | سیروس محمودیان

مستندساز محسن اراکی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 175

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 30491 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
25,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

وحدت یکی از دغدغه های علمای اسلام اعم از شیعه و سنی در طول تاریخ بوده است. به موازات تفرقه افکنی دشمنان اسلام در بین فرق اسلامی، در مقابل آنان که قدرت و عظمت اسلام را به تمام وجود درک کرده اند، در پی وحدت فرق اسلامی بوده اند؛ هرچند باید توجه داشت که عنصر وحدت اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بسیار اهمیت پیدا کرده است. به طوری که حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب بر وحدت جهان اسلام به عنوان یک راهبرد تأکید و توصیه داشته اند و همین موضوع هم در انقلاب اسلامی تجلی یافته است.
دیپلماسی وحدت اسلامی یکی از عناصر قدرت نرم جهان اسلام در مقابل سایر بلوک های قدرت در نظام بین الملل محسوب می شود.

کتاب حاضر از نه فصل با عناوین زیر تشکیل شده است:
دیپلماسی وحدت اسلامی، مفهوم دیپلماسی و اصول سیاست خارجی ایران، مبانی وحدت اسلامی، وحدت اسلامی عمق استراتژیک انقلاب اسلامی، سیاست ها و راهکارها، تقویت انسجام مذهبی میان کشورهای اسلامی، برخورد با فرقه های اختلاف انگیز و اصرار بر تقویت جریان های متعادل و میانه رو در جهان اسلام، قرار دادن سرزمین مقدس فلسطین به عنوان یک اصل مشترک بین همه کشورهای اسلامی و یکی از محورهای اساسی انسجام اسلامی، اتخاذ مواضع مشترک نسبت به موضوعات اصولی مطرح در جهان اسلام.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما