loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تفاوت های جنسیتی را جدی بگیریم

5 (1)

ناشر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

نویسنده استون ای. رودز

ویراستار مسعود جان بزرگی

مستندساز مسعود جان بزرگی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 384

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 30504 10003022
220,000 209,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

آیا الگوهای رفتار و ویژگی های زنانه و مردانه ساخته فرهنگ و اجتماعند؟ آیا گسترش فرهنگ تساوی زن و مرد در زمینه نقش های مختلف ، زمینه ساز عدالت اجتماعی یا عدالت جنسیتی است؟ جامعه غرب ، در خلال دهه های قرن گذشته، بزرگ ترین آزمایشگاه فرضیات مربوط به این سؤال ها بوده است.آنها تلاش کرده اند جوامع دیگر را به نوعی با خود هم صدا کرده و آنها را به سوی این بی تعادلی باطنی سوق دهند.تفکر فراماسونری رهبران بلاد غرب سود کلان خود را در این دیدند که با تبلیغ فرو ریزی مرزهای جنسیتی ساختار اجتماعی را تغییر دهند.اما آنها در آتش جهنمی که خود برپا کردند اکنون و به طور واضح تر چند دهه دیگر خواهند سوخت. کتاب حاضر نمونه ای از استاد علمی این فروریزی است.خواننده ، به خصوص محققان متعهد ایرانی ، با مطالعه این کتاب به وضوح در خواهند یافت که فرضیات چند دهه قبل در زمینه روابط زن و مرد اکنون تأیید نمی شوند و حتی زنان فمینیست به طور ضمنی و آشکار به این مسأله واقفند.ترتیب مطالعات روشنگرانه ای که بتواند پیروی کورکورانه (و متأسفانه با تأخیر) قشری از جامعه را تحت تأثیر قرار دهد، رسالت عمده محققان داخلی و بیان مطالب این کتاب در محافل مختلف از نقاب چهره شیطانی تفکر فراماسونری غرب را بر می دارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما