loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آشنایی با اسلام در یک نگاه

ناشر بلند

نویسنده عباسعلی اختری

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 171

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

با توجه به آن که بیشترین عامل دین گریزی، عدم شناخت صحیح دین و بی اطلاعی از ضرورت آن و غفلت از آثار حیات بخش آن است، جبران چنین کمبودی مهمترین انگیزه تألیف این کتاب بوده است.
مطالب کتاب حاضر در سه بخش بدین صورت ارائه شده است:
در بخش اول به عظمت و قدرت تحول آفرینی دین به خصوص اسلام، توجه داده شده است. در بخش دوم اظهارات موافقان و مخالفان اسلام، به اختصار گوشزد گردیده است. این دو بخش مانند زمینه ای برای بخش بعدی می باشد. مؤلف در بخش آخر که بیشترین حجم کتاب را به خود اختصاص داده، به بیان چیستی و حقیقت دین اسلام، پرداخته تا دیدگاه های بلند به برترین بینش در این زمینه دست یافته باشند. در این بخش عناوینی چون: دین را از کجا بشناسیم، فطری بودن دین، دین جایگزین ندارد، قانون بر اساس اخلاق، هدف و مقصود نهایی دین، رابطه اخلاق و خداپرستی، حکومت بر مردم و امامت بعد از پیامبر (ص)، پیدایش فرقه ها و مسلک ها، شکل گیری تشیع در عصر رسالت، اولی الامر در عرف عرب و فرهنگ اهل بیت (ع)، شرایط عمومی یک زمامدار الهی و... به چشم می خورد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما