loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مدیر 20: راهکارهایی برای بهبود مهارت های مدیریتی

ناشر نارگل

نویسنده سهیلا عیسایی | مریم السادات تقی زاده | مینا خازنی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 160

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

محیط پویای امروزی، سازمان ها و مدیران را با چالش های جدیدی رو به رو می سازد. رقابت های جهانی و انتظارات جوامع در حال تحول، نیازهای مدیریتی جدیدی می طلبد و مفاهیم مشارکت، توانمندسازی، کار گروهی، انعطاف پذیری و امثال این ها، به منزله مسائل روز سازمان ها، مدیران را به خود مشغول می سازد. علاوه بر این، توانایی در برقراری ارتباطات موثر، بهره گیری از فن آوری جدید و توجه به تعهد و انگیزش پیوندی ناگسستنی با حفظ بهره وری در تمام سازمان ها دارد.
در چنین شرایطی، مهارت مدیران به آزمون گذارده می شود و بهره وری کارکنان و کل سازمان نیز تحت تاثیر قرار می گیرد. از آن جا که موفقیت هر سازمانی در گرو سبک مدیریتی آن است، مدیریت زمان، مهارت مذاکره، مدیریت عملکرد، عمل گرایی، خلاقیت، مدیریت تعارضات، برگزاری جلسات پربازده و امثال آن، از جمله مهارت هایی هستند که مدیران برای دستیابی به موفقیت سازمان به آن ها نیاز دارند.
در این کتاب تلاش شده است به مسائلی پرداخته شود که در موفقیت هر مدیری نقشی حیاتی ایفا می کند. همچنین در هر مبحث، راهکارهایی عملی بیان شده است تا به مدیران در پیاده سازی دانش خود یاری رسانند.
برخی از عناوین مطالب کتاب عبارتند از: ارتباط و گفتگوی سازنده، اعتماد به نفس، انگیزه و انگیزش، بهره مندی از مشاوران، تفویض اختیار، توانمندسازی افراد، جذب نیرو، خلاقیت، درمان افسردگی کارمندان، سخنرانی در محیط کار، سلامت اداری، مدیریت استرس، مدیریت تعارضات، مربی گری در محیط کار، موفقیت طلبی، هوش هیجانی.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما