loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عروسک های غربی: بازشناسی حمایت و پشتیبانی آمریکا و غرب از جریان اصلاح طلبی در ایران (1389-1376)

ناشر وثوق

نویسنده محسن نعماء | محمدمهدی شکروی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 392

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

کتاب پیش رو، مجموعه ای است مستند و تحلیلی که به بررسی حمایت ها و تمجیدات غرب از جنبش اصلاحات و نیز ارتباطات و تعاملات بیگانگان با اصلاح طلبان داخلی می پردازد و سعی در افشا نمودن دلدادگی جریان اصلاحات به فرهنگ غرب دارد. در تدوین این اثر به بیش از نهصد پی نوشت از روزنامه ها و مجلات داخلی و خارجی و برخی کتب معتبر استناد شده که جای هرگونه شک و شبهه ای را از بین می برد.
این کتاب شامل شش فصل می باشد که در فصل اول مقدار بسیار ناچیزی از اهانت های جنبش اصلاحات به دین و مقدسات و انقلاب ذکر شده تا دلیل حمایت غرب از حرکت اصلاحات به خوبی نمایان شود. در فصل دوم دیدگاه ها و چهره واقعی غرب درباره ایران به رخ کشیده شده تا خواننده ملتفت باشد کسانی که از جنبش اصلاح طلبی در ایران حمایت می کنند چه نقشه ها و توطئه هایی را علیه این ملت در سر دارند. فصل سوم این کتاب حاوی حمایت ها و پشتیبانی های جامعه غرب از اصلاحات است که در واقع فصل منظور کتاب را تشکیل می دهد.فصل چهارم هم ارتباطات و همکاری های افراد و گروه های اصلاح طلب با غرب نشینان را در برگرفته که ای چهار فصل به صورت گردآوری در کتاب تبویب یافته است. فصل پنجم کتاب نیز به برخی ارتباطات و تعاملات اصلاح طلبان با بیگانگان در زمان حاکمیت جریان اصلاحات در کشور اختصاص یافته و در فصل آخر هم به ایجاد انقلاب مخملین در کشور توسط اصلاح طلبان در وقایع و حوادث دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پرداخته شده است. فصل پنجم در واقع مقدمه ای برای این فصل است.
تذکر این نکته ضروری است که به یقین نمی توان همه اصلاح طلبان و پیروان جنبش اصلاحات را دلدادگان به غرب و فرهنگ غرب به حساب دارد؛ اما نکته قابل توجه و تأمل این است که شاید کمتر کسی از اشخاص اصلاح طلب مورد تمجید و تحسین غرب و رادیوهای بیگانه قرار نگرفته باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

رضا فدائیه بافقی

با عرض سلام خدمت دو نویسنده بزرگوار فهمیم و ارزشی این کتاب .خدا خیرتون بده .هرچه از این کتاب تعریف بشه کمه .گل کاشتید اجرتان با اقا امیر المومنین علیه السلام ومطالعه این کتاب را به همه ازادگان دوسنداران انقلاب حتی اصلاح طالبانی که هنوز انصاف دارند توصیه می کنم .این کتاب را جندبار در ایام 9دی در بافق پخش کردم .البته یه تصوبر کم داره رو جلد کتاب می دونین کیه؟ ا.ه

21 آذر 1396

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما