loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پشت دیوار شب (مجموعه داستان)

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

در این داستان، هراس نیروهای عراقی در یکی از مناطق جنگی به تصویر کشیده شده است. نگهبان، پاس بخش و افسر نگهبان دائماً در رفت و آمد هستند. یکی از نگهبانان صدای پایی شنیده است. افسر نگهبان سرباز نگهبان را مورد خطاب قرار میدهد و از او می خواهد دقیقاً بگوید چه دیده است. نگهبان هم می گوید صدای راهرفتن به گوشش خورده است اما افسر نگهبان قانع نمی شود. ضمن این که نمی خواهد وانمود کند که ترسیده است، سعی می کند همه عوامل را در پیش خود نگاه دارد. در همین موقع صدایی می آید. همه متوجه صدا می شوند. افسر نگهبان یکی از سربازان را به پشت دیوار می فرستد.

این کتاب دوازده داستان دارد. دهمین داستان آن عنوان کتاب است. عناوین داستانهای دیگر این کتاب عبارتند از: همسفران، جاده، یک اسب یک ماجرا، مدرسه، انشاهای فریدون و زلفعلی، چشم حسود بترکه، بوی خوش سلامت، کولی، خداحافظ برادر، پشت دیوار شب، مانداب، و حضور.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما