loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

راهنمای کامل تربیت کودک

ناشر صابرین

نویسنده الیزابت پنتلی

مترجم اکرم قیطاسی

ویراستار احمد بروجردی

طراح نرگس محمدی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 432

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 30777 10003022
75,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

هدف کتاب راهنمای کامل تربیت کودک، کمک به شما در جهت یافتن پاسخ های مناسب برای بسیاری از مسایل رفتاری کودکتان است که به صورت روزمره با آن مواجه می شوید. در این کتاب مرجع، روش ها و گزینه های متعددی وجود دارد که به شما کمک می کند در پرورش فرزندتان نگرشی منطقی داشته باشید.

نویسنده قبل از شروع کتاب، اصول تربیت کودک و نحوه برخورد صحیح والدین را بیان نموده است. این اصول نه گانه عبارتند از: مراقب باشید، بگویید، نپرسید، وقتی چیزی می گویید منظورتان فقط همان باشد و نه چیز دیگری، مختصر و مفید بگویید، در برابر نق زدن و ناله کردن و سرسختی تسلیم نشوید، امکان انتخاب بدهید و سؤال بپرسید، از قوانین و برنامه های منظم استفاده کنید، پایه های عشق و اعتماد را استوار کنید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما