loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آشیانه ای برای ماه

ناشر سروش

نویسنده ملیحه بهرامی پارسا

photographer روجا علیزاده

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 24

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حاضر با زبانی ساده و کودکانه جریان هلال ماه تا قرص کامل شدن آن را برای کودکان بیان می کند.

در این کتاب آمده است که یک شب آقا عقاب هر چه کرد خوابش نبرد. او به آسمان چشم دوخته بود و با ناراحتی ماه را نگاه می کرد چرا که نور ماه نمی گذاشت او راحت بخوابد. ناگهان از جایش بلند شد و از آشیانه اش که بر بالای بلندترین کوه بود به سوی آسمان پر کشید. بعد از مدتی او ماه راه به منقار گرفت و با خود داخل غاری که بر روی کوه بود، برد. خانم عقاب که از ماه زیبا خوشش آمده بود تصمیم می گیرد او را مانند فرزند خود بزرگ کند و هر روز برای او شعر و قصه های قشنگ می گفت و ماه هم هر روز بزرگ تر و بزرگ تر می شد.
ماه آنقدر بزرگ شد که از دهانه غار نمایان شد. حیوانات دیگر که چند روزی بود ماه را ندیده بودند نگران بوده و دنبال او می گشتند تا اینکه ماه را در غار پیدا کرده و خواستند او را به آسمان بازگردانند اما ماه آنقدر بزرگ شده بود که از دهانه غار بیرون نمی آمد. حیوانات روزها دور هم جمع می شدند تا راه حلی برای خارج کردن ماه پیدا کنند تا اینکه یک شب اتفاق جالبی رخ می دهد و باعث می شود آنان به راحتی ماه را به آسمان برگردانند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما