loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اسلام و زیبایی های زندگی: رویکردی تحلیلی و تربیتی به سبک زندگی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 30868 10003022
180,000 162,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

زیبایی های زندگی از آن نظر جذاب و اثر گذارند که زیبا خواهی از امور فطری انسان به شمار می آید. زیبایی می تواند ذوق و احساس را تحریک کند و سبک زندگی را جهت دهد. از همین رو این پژوهش، بحثی در حوزه زیبایی شناسی دین را در خود جای می دهد.
از سوی دیگر، همه انسان ها با پای استدلال در وادی آموزه های دینی قدم نمی زنند. در این صورت، برجسته سازی زیبایی های زندگی دینی و اسلامی، افزون بر این که برای غیر مسلمانان جذاب است، برای دین داران و مسلمانانی که به هر دلیل نازیبایی هایی در سبک زندگی خود مشاهده می کنند، ره گشا خواهد بود. به همین سبب، این تلاش علمی در صدد است با عنوان «اسلام و زیبایی های زندگی» پس از طرح مباحث نظری زیبایی شناسی، از منظری کاربردی به زیبایی های معرفتی، عاطفی و رفتاری بنگرد و سپس زیبایی های رفتاری را در زندگانی شخصی، خانوادگی و اجتماعی نشان دهد تا بخشی از لطافت های حضور دین را در زندگی بنمایاند؛ سیمایی که تاکنون مورد توجه نبوده است، و چه بسا محوری اساسی در جذب انسان ها به شریعت باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما