loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عکس روی درخت

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

مجموعه "عکس روی درخت" شامل گزیده ای از داستان های ابراهیم حسن بیگی برای گروه های سنی کودک و نوجوان و با مضامین اجتماعی، انقلاب و دفاع مقدس، به همت انتشارات تکا عرضه شد.
ابراهیم حسن بیگی نگارش داستان کوتاه و بلند را از سال 1360 آغاز کرده و "عکس روی درخت" شامل گزیده ای از داستان های وی برای گروه های سنی کودک و نوجوان است.
"عکس روی درخت" 15 داستان با مضامین اجتماعی، انقلاب و دفاع مقدس دارد. "استوار ایوبی"، "عروسک شکسته"، " اسب سفید خال دار"، "آژیر قرمز"، "درس آخر"، "میرزا" و "شش تن، یک فریاد" از جمله عناوین این داستان هه هستند.

فکر کردی که «نغمه» مرده است. «نیر» و «نادر» و «ناصر» هم؛ اما «تینا» زنده. بود و ضربان تند قلبش را روی سینه ات حس می کردی، صورتش روی گردنت بود و گرمای نفسش که روی بناگوشت می نشست. سینه ات را می فشرد و بر دلتنگی ات دامن می زد؛ مثل ساعتی پیش که وقتی به هوش آمدی، دلت به درد آمد و گلویت را فشرد به سختی نفس می کشیدی، همه جا تاریک بود وسیاه و بوی خاک، بینی ات را پر کرده بود. دهانت مزه خاک می داد؛ انگار یک مشت خاک را در دهانت فرو کرده اند، چشم کهع باز کردی، چیزی ندیدی، همه جا تاریک بود و تمام تنت در زیر فشاری سخت می پوکید. قدرت حرکت نداشتی. فکر کردی که شاید مرده ای و در زیر خروارها خاک دفنت کرده اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما