loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پوست اندازی: پرونده انتخابات ریاست جمهوری ایران، خرداد 1388

ناشر سروش

نویسنده جهاندار امیری

ویراستار محمدباقر خسروی

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 546

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 30988 10003022
35,000 31,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در خرداد 1388 که موضوع اصلی این تحقیق است یکی از حساس ترین انتخابات های تاریخ انقلاب بوده است. این تحقیق، فضای انتخاباتی کشور را از هفته های پیش از انتخابات تا چند هفته بعد از انتخابات تحلیل و بررسی کرده است. برنامه های انتخاباتی نامزدها را به دست داده و آسیب شناسی کرده است. متن بیشتر بیانیه ها و ادعاها و مطالب و نامه های مهم این انتخابات نیز آمده است تا خواننده خود به قضاوت بنشیند.

آنچه در نهایت در این کتاب نتیجه گیری شده است این است که مرز میان فعالیت های سیاسی آزاد و انتخابات با سوء استفاده از شرایط و موج سواری شفاف نیست و آگاهی و توسعة سیاسی و فعالیت حزبی و گروهی در کشور ما بسیار ابتدایی است و بر مدار اشخاص است نه احزاب. افراد و احزاب را باید به جای شعارها با رفتارها و اعمالشان محک زد. نقش حساس روحانیان نیز در انتخابات تحلیل شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما