loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آرامش طوفانی: عوامل، راه های پیشگیری و درمان خودارضایی

4.5 (4)
چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب آرامش طوفانی، به عوامل، راه های پیشگیری و درمان خودارضایی می پردازد. این کتاب نوشته سید مصطفی دیانت مقدم است و در انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) به چاپ رسیده است.

یکی از نیرومندترین نیازهایی که خدا در وجود انسان قرار داده است، نیاز و میل جنسی است. این نیاز تا قبل از دوران بلوغ و سنین نوجوانی در وجود انسان خاموش است و خیلی مورد توجه قرار نمی گیرد؛ اما رسیدن دوران بلوغ همان و بیداری این اژدهای نیرومند همان. گویی به یکباره تمام وجود نوجوان را فرا می گیرد و او را درچنگال های خود اسیر می کند.

شاید سؤال شود چرا خداوند این میل را در وجود انسان قرار داده؟ چرا نوجوان باید با این مشکل بزرگ مواجه شود؟ آیا بهتر نبود چنین میلی وجود نداشته باشد تا نوجوان راحت به درس و زندگی اش بپردازد؟ پاسخ روشن است؛ هر نعمتی که خدا در اختیار انسان قرار داده کارایی خاصی دارد....

در کتاب آرامش طوفانی، به عناوینی از این دست (به صورت مفصل) پرداخته می شود: علل خود ارضایی، آسیب ها و عوارض خود ارضایی، روش های پیشگیری، روش های درمان.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما