loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

... این کتاب اسم ندارد

5 (1)
هم اکنون غیرقابل سفارش!

«این کتاب اسم ندارد» نام جدیدترین اثر ادبی محمود اکرامی فر، شاعر و پژوهشگر حوزه علوم اجتماعی است که به تازگی توسط موسسه انتشارات تکا(توسعه کتاب ایران) وارد بازار نشر شد.
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این کتاب که در واقع گزیده اشعار این شاعر معاصر است، ۱۵۸ شعر نو و کلاسیک را در بردارد و در سه بخش غزل ها، مثنوی ها و نوسروده ها تنظیم شده است.

محمود اکرامی فر که دبیری دومین دوره جشنواره شعر فجر را در کارنامه ادبی خود دارد، در مقدمه این کتاب آورده است: شعر اگر نه آیینه روزگار باشد خود شعر نیست، که روزگار را هیچ زبانی به شفافیت شعر ترجمان نبوده است. در همه ادوار تاریخ این شعر بوده است که تاریخ صحیح و سریع هرچه را یادداشت کرده است و شعر بی دروغ و نقاب در همه زمان ها، آیینه تمام نمای حوادث آن روزگاران است.

از اکرامی فر آثار فراوانی به نظم و نثر در دست است. آثاری همچون اصول ارتباطات جمعی، گریه کردن کم آرزویی نیست، ما با سلیقه مردم پیر می شویم، بهارانه ها: ترجمه شعر تاجیکی و ... آثاری هستند که از این شاعر و نویسنده منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما