loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روان شناسی کاربردی - جلد اول

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 31027 10003022
140,000 126,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

روانشناسی یکی از پر کاربرد ترین رشته های علوم انسانی است که سهم فراوانی در انتقال یافته ها در زمینه های مختلف آموزشی – تربیتی، خانوادگی و مانند آن در جامعه دارد.آگاهی از مراحل رشد آدمی و مانند آن در جامعه دارد. آگاهی از مراحل رشد آدمی و ابعاد گوناگون آن، بهبود مهارت های زندگی، بهبود ارتباطات فردی و اجتماعی، شیوه های تبلیغ، شیوه های یادگیری و تقویت حافظه، کنترل احساسات و هیجانات و همچنین بهداشت روانی، از جمله فواید علم روان شناسی است که ضرورت فراگیری آن را روشن می سازد. کتاب پیش روی، که جلد نخست روان شناسی کاربردی است و هیجان، یادگیری و حافظه یادگیری و حافظه، شخصیت، بهداشت روانی و اختلالات روانی با تأکید بر منابع اسلامی نگاشته شده است و با توجه به اینکه مخاطبان آن، دانشجویان دوره های غیر حضوری مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی اند تلاش شده است که محتوای آن در سطح متوسط نگاشته شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما