loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یک نفس تا بهار: مجموعه داستان برای نوجوانان

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حاضر، مجموعه داستان هایی برای نوجوانان از داوود امیریان، نویسنده ادبیات پایداری می باشد. عنوان مجموعه داستان "یک نفس تا بهار" برگرفته از یکی از داستان های این کتاب است و در ادامه ی آن، داستان های آخرین نبرد، یک آسمان مُنوّر، میهمان ناشناس، بعد از غبار و جشن پتو آمده است.
بلندترین داستان این کتاب، نخستین داستان آن نیز هست که با عنوان "یک نفس تا بهار" 128 صفحه کتاب را دربرگرفته و کوتاهترین آنها داستان 4 صفحه ای جشن پتوست که در پایان کتاب جا گرفته است.

امیریان فعالیت نویسندگی خود را با نوشتن خاطراتش از جبهه آغاز کرد و در حال حاضر در چند حوزه خاطره نویسی، ادبیات کودک و نوجوان، رمان، طنز، زندگینامه داستانی شهدا و فیلمنامه نویسی فعالیت می کند. تاکنون 26 عنوان کتاب منتشر شده در کارنامه امیریان وجود دارد که فرزندان ایرانیم، رفاقت به سبک تانک و دوستان خداحافظی نمی کنند، داستان بهنام ، داستان مریم، تولد یک پروانه و جام جهانی در جوادیه از جمله معروفترین آنهاست.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما