loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آن صبح پرنیانی

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

«آن صبح پرنیانی» گزیده ای از شعرهای اوستا در قالب غزل، قصیده و دوبیتی با درون مایه هایی عمدتا عاشقانه، مذهبی و حماسی است که با عنوان هایی چون عشق عالم سوز، نیلوفر صبح، آه سحرخیزان، آن صبح پرنیانی، عشق و رسوایی، در آرزوی یک مژه خواب، کجاست هم نفسی، حماسه ی پیروزی، آشیان گیر افسانه، و حماسه ی آرش به چاپ رسیده است.

وفا نکردی و کردم، خطا ندیدی و دیدم/ شکستی و نشکستم، بریدی و نبریدم/ ز دستبرد زمانه، خلاف عهد مودت/ کشیدم آنچه کشیدم، شنیدم آنچه شنیدم/ کی ام؟ شکوفه ی اشکی که در هوای تو هر شب/ ز چشم ناله شکفتم، به روی شکوه دویدم/ مرا نصیب، غم آمد به شادی همه عالم/ چرا که از همه عالم، محبت تو گزیدم/ چو شمع خنده نکردی مگر به شام سیاهم/ چو بخت جلوه نکردی مگر ز موی سپیدم/ به جز وفا و عنایت نماند از همه عالم/ ندامتی که نبردم ملامتی که ندیدم/ نبودم از تو گریزی چنین که بار غم دل/ زدست شکوه گرفتم به دوش ناله کشیدم/ ..چو گرد در قدم او دویدم و نرسیدم/ به روی بخت ز دیده ز چهر عمر به گردون/ گهی چو اشک نشستم، گهی چو رنگ پریدم/ وفا نکردی و کردم، به سر نبردی و بردم/ ثبات عهد مرا دیدی ای فروغ امیدم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما