loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دستنامه مدیریت رسانه

ناشر سروش

نویسنده گرت پرایس

مترجم حمیدرضا پاکدل | طاهر روشندل اربطانی

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 140

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

"دستنامه مدیریت رسانه" از جهت های مختلف اثری با اهمیت است. نخست اینکه از معدود کتاب های کاربردی در زمینه مدیریت رسانه های پخشی (برودکست) است. دوم اینکه ماهیت دستنامه ای دارد و برای مدیران رسانه های رادیو تلویزیونی خصوصاً مدیران تازه کار فایده مند است. سوم اینکه این اثر جدای از تألیف یا گردآوری صرف مطالب در موضوعات مختلف، دستاورد سال ها کار و تجربه و فعالیت مدیریتی یکی از مدیران پیشین شرکت رادیو تلویزیون بریتانیا (بی بی سی) است.

و چهارم اینکه این کتاب با در نظر گرفتن محیط کار مدیران رادیو تلویزیون های رسانه های آسیایی نوشته شده است. سطوح مسئولیت مدیریتی، محیط فعالیت رسانه ای، مدیریت برنامه (ورزشی، نمایشی، مستند، کودکان، سرگرم کننده، آموزش همگانی و ...)، مدیریت خبر، مدیریت منابع انسانی، مدیریت مالی، مدیریت منابع فنّی، مدیریت تغییر (آینده رسانه های پخشی) و مخاطب پژوهی فصل های این کتاب را تشکیل می دهند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما