loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دیگر آرامشی نیست

ناشر سروش

نویسنده چی نوآ اچه به

مترجم گلریز صفویان

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 228

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 31204 10003022
10,000 9,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

چی نوآ اَچه به (متولد 1931م.) نویسنده متولد نیجریه و برنده سال 1965 جایزه New Statesman، در آثار خود موضوع ثابتی را دنبال می کند و آن رویارویی فرهنگ افریقا با استعمار غرب در قرن بیستم است. او در آثارش انسان ها را در حرکتی عکس العملی نسبت به سرنوشت محتومشان نشان می دهد. "دیگر آرامشی نیست" در واقع ادامه داستان موفق "همه چیز فرو می ریزد" از همین نویسنده توصیف جامعه ای است که استعمار غرب برای افریقا به ارمغان آورده است. شهر مستعمراتی، قهرمان داستان را در اوان جوانی با خفت و رسوایی نابود می کند و او را از جامعه خود که با شوق و حسن نیت به آن وارد شده طرد می کند. رمان آگاهی دقیقی از حقایق سرد و دردناک حکمفرما بر جامعة دوران استعمار به خواننده ارائه می دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما