loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روش های تحقیق در روان شناسی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 31240 10003022
10,000 9,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

روش در اصطلاح، به مجموعه ای از تدابیر و فنون و ابزارها اطلاق می شود که برای نیل به هدف هر تحقیق مورد استفاده قرار می گیرد. روش تحقیق در هر علم، رکن اصلی آن علم است و پژوهشگران هر حوزه از دانش بدون شناخت روش های متداول در آن حوزه نمی توانند پژوهش های معتبر ارائه کنند. در روان شناسی روش های تحقیق مختلفی معمول است که مؤلفان کتاب حاضر شیوه کاربردی را اتخاذ کرده اند و اصول آن را که پشتوانة علمی و تجربه هم آنها را تقویت کرده است در این کتاب تشریح کرده اند.

شناخت ادبیات یا پیشینه تحقیق، اصول اخلاقی، آزمون فرضیه، توان کنترل، اندازه گیری متغیرها، انتخاب شرکت کنندگان تحقیق، طرح آزمایش (گروه های مستقل، گروه های وابسته، وابسته و مختلط، طرح های تک شرکت کننده)، یافتن رابطة بین متغیرها، جمع آوری داده ها، ارزیابی برنامه، و پردازش و تفسیر داده ها سرفصل های این اصول هستند.  
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما