loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آب در سماور کهنه

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

"سلمان هراتی" ستاره ای است که در آسمان ادب انقلاب بسیار خوش درخشید و خیلی زود از نظرها ناپدید شد. شعرهای وی یادگاران ماندگار ادب انقلابند. سادگی و صمیمیت و اعتقاد و اعتماد او به آرمان های انقلاب از ویژگی های عمده ی شعرهای سلمان هستند. توجه خاص او به ایران، فرهنگ و دین، تا آن جاست که فهم شعرهایش بدون در نظر گرفتن این مقوله ها میسر نیست. شعرهای وی که در قالب های قدیمی سروده شده اند به شکل و شیوه ای نوین به منصه ی ظهور رسیده است. البته او دیگر قالب ها از جمله نیمایی و سپید را نیز تجربه کرده است.
مجموعه ی حاضر حاوی گزیده ای از اشعار هراتی ست که در قالب غزل، مثنوی، رباعی، چهارپاره و سپید تحت عناوینی از این دست به چاپ رسیده است: موسیقی چشم ها؛ سجاده ی باد و باران؛ بهار با تو درختی ست؛ سبک بارتر از ابر؛ لحظه ی دیدار؛ داغ ترین لاله؛ کشف آفتاب؛ دست جادوگر آب؛ دنیا در باتلاق تقلب؛ در حاشیه ی یادهایت؛ و تو مرا خواهی برد؟
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

یاسر رحمن زاده گروی

شعرهای سلمان فوق العاده هستن.
پیشنهاد میکنم حتما یه بار بخونید تا متوجه بشین که اشتباه نکردین.سپاس

18 تیر 1400

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما