loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه کتاب های فرزندپروری: مادر خوب مادر بد

ناشر مهرسا

نویسنده نهاله مشتاق

تصویرگر سلمان طاهری

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 72

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 31367 10003022
45,000 42,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

فرزندپروری وظیفه ای لذ ت بخش؛ رشددهنده، سخت و چالش برانگیز است. این کتاب در مورد «احساسات» مادران است. آن هم بخشی از احساسات که بسیاری از مادران نسبت به آن ها آگاهی ندارند یا از تناقضات آن سردرگم می شوند. مطالعات روانشناسی نشان داده اند که آگاه شدن به احساسات، امکان مدیریت و کنترل آن ها را بسیار بیش تر می کند. به این ترتیب می توان گفت که این کتاب برای «آگاه شدن» مادران از «احساساتی» است که نسبت به آن آگهی ندارند یا نمی دانند با آن چه کنند. کتابچه ای که پیش رو دارید بخش اول از مجموعه ی فرزندپروری است که به منظور آگاه سازی والدین تهیه شده است. پنج کتابچه از این مجموعه متمرکز بر فرآیندهای روانی مادران می باشد و پنج کتابچه ی دیگر در مورد رشد روانی کودکان در سنین مختلف می باشد.

این کتاب بخش اول از مجموعه فرزندپروری می باشد که به منظور آگاه سازی والدین طراحی و تهیه شده است. محتوای این مجموعه حاصل سال ها مطالعه و پژوهش روان شناسان متخصص و زبده ی سراسر جهان است که به دست مولف جمع آوری و برای مخاطبان علاقه مند و غیر متخصص به زبان ساده بیان شده است. به منظور درک بهتر مفاهیم، از کاریکاتورهایی استفاده شده که هر یک منعکس کننده ی بخشی از بحث های مطرح شده می باشد.

برخی از عناوین مطالب این کتاب عبارتند از: مادر کامل، عشق و نفرت با هم؟، کودک شدن مادر چه اثری بر فرزند دارد؟، نیازهای برآورده نشده مادر، مادر درونی، جدا شدن مادر و فرزند، کودک تصوری - کودک واقعی و ...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما